Monday, August 19, 2013

~Oh My Favourite~

Assalamualaikum..

Orang cakap bila dah besar ni, pakai pape aje yang berwarna 'PINK' tu nampak gegurl, girlish dan childish sangat. Masing-masing akan lebih berminat dengan warna yang boleh matching dengan semua apa keadaan, contohnya warna hitam, coklat dan putih. But for me, I don't mind what others said, saya tetap dengan minat saya terhadap PINK, ehehe. Jadi, satu-satunya benda yang boleh membuatkan saya gembira dan excited ialah benda yang berwarna PINK.

Petang tadi, jalan-jalan kat Giant singgah di Guardian jap. Hajatnya nak cari sponge wedges, tapi tak taw macam mana boleh melekat di rak perfume pulak. So pilih punya pilih, capai la satu perfume berperisa 'White Lily' ni, harga pun murah (bau tester yang disembur sedikit di tangan tadi masih melekat semasa menulis entry ini ). Harga dye RM12.90 sahaja.

Sampai dekat kaunter, terpandang la free gift untuk pembelian RM100 ke atas berupa kotak make-up yang sophisticated gler. Masalahnya, dalam tu dye letak pulak 3 botol perfume Simply Siti yg comel gler.Warna biru, hijau dan pink. Apa lagi, terus test bau, kawan cakap bau yang biru best, tapi disebabkan saya peminat gler2 PINK, dalam fikiran masa tu hanya PINK PINK PINK sahaja. So, dengan tidak menghiraukan cadangan si member nih, terus amik botol yg berwarna PINK tu..dan tadaaa..harga promosi bebb, drp RM50 dapat RM29.90 sahaja..hehe.



Comel kan???<3<3<3
 P/S: Bau tak taw la best ke tak, ada org suka bau manis2 ni, hehe, yang penting comel..:-p

No comments:

Post a Comment

JoM CeLoTeH Di Cni..:)