Tuesday, May 17, 2011

BoGoSHiPDa....

Hmm,,mcm tjuk lgu j title blog sy ari ni kan??hee..bogoshipda means i miss you, ni kes terbawak bawak dengan citer korea la ni..huhu.saya rindu sape ek???hmm..rindu kawan kawan, rindu pakwe..ooppps??aku ader pakwe ke??haha..adoi la..ske sgt la kan melalut malam2 macam ni..apa la nasib badan memang kiter xder pakwe pun. single and available lagi nih, ada sape2 nak masuk??haha.confirm orang kata si sarah ni bajet,ada ke patut tanya soklan macam 2 kat public??macam tanya nak jual barang plak..

Rindu itu satu perasaan kurniaan Illahi kepada hambanya, sama seperti cinta, satu perasaan yang tidak dapat dibendung dalam lubuk hati seorang insan yang bernama manusia. Pepatah omputih sendiri ada mengatakan 'Absence make the heart grow fonder'...wow, apakah maksudnya itu?hehe.maksudnya apabila seseorang yang kita sayang tidak berada di sisi kita atau jauh dari pandangan mata kita, akan ada satu perasaan di mana kita akan merasa seperti kekosongan di mana kadang kadang terasa seperti ada batu yg menghempap perasaan kita dan membuat kita serba tidak kena dan tidak keruan..huh,,ayat sastera apa yg aku pakai ni??hehehe

Tapi!!!!haa ada tapinya,,perasaan rindu seperti ini boleh membawa kpd zina hati. Ramai yg tidak mengetahuinya tp itulah hakikatnya. Jadi kesimpulannya sentiasalah mendekatkan hati dan diri kita kpd Allah S.W.T supaya sepanjang masa kita sentiasa meRINDUi DIA dan mengINGATi DIA. Sentiasalah mengAMALkan ZIKIR2 harian untuk menguatkan perasaan rindu kita kepada DIA yg SATU..Amin Ya Rabb..

RINDU..:)

sy rindu juga lelaki seperti ini..:)

Hanya CINTA ALLAH yg KEKAL ABADI

No comments:

Post a Comment

JoM CeLoTeH Di Cni..:)