Saturday, August 6, 2011

First Love

Apa itu first love??sama ke dgn love at first sight? betul ke orang kata cinta pertama itu susah untuk dilupakan?apa pandangan korang?korang pernah mengalami tak?

first love until the end
Jung Yujin dan Kang Joon Sang...cinta mereka sampai penghujung. Masing2 mengalami pengalaman pertama dalam bercinta. Cinta pertama mereka kekal walaupun banyak dugaan yg dihadapi. Tapi ini hanya cerita, ada ke cinta realiti macam ni? Kalau ada pun susah nak jumpa orang yang sangat setia zaman sekarang. Kalau salah seorang drp pasangan tu yg setia, mesti pasangan yg satu lagi tak..betul tak??haha..kalau sang pencinta setia baca statement saya ni mesti marah..tapi yg setia2 di luar sana xpayah la nak marah sbb statement ni hanya untuk org yg tak setia jer..

I also have my first love once a time ago, but it is no use to talk about it anymore...semua ni berlaku masa zaman2 persekolahan dahulu, mungkin saya yang mengiktiraf dia sebagai first love saya, tapi hakikatnya dia mungkin hanya cinta monyet saya, mungkin cuma saya sahaja yang terlampau setia dengan dia sedangkan dia hanya menganggap saya biasa2 sahaja, tapi melalui dia juga saya mengenal erti cinta sebenar, dia banyak mengingatkan saya kepada first love saya yg skrg, ye saya dah punya first love yg baru skrg, yang sentiasa bersama saya dan selalu berada di sisi saya ketika senang dan susah, cuma saya yg lupa sebentar kpd first love saya yg skrg, mungkin first love sy skrg membiarkan saya mengenal cinta monyet saya dahulu untuk menguji saya supaya saya sedar akan kewujudanNya yang selalu ada untuk saya..

Saya nak umumkan first love saya kat cni..

This is my first love..

saya cinta Allah sekarang..tiada yang lain melainkan cinta kepada Allah S.W.T

p/s:jika saya jatuh cinta lagi, saya mohon Ya Allah, temukan saya dengan insan yang sentiasa mengingatkan saya supaya mengingatiMu, yang selalu menyuruh saya mendekatiMu..kerana saya tidak mahu kehilangan cintaMu Ya Allah..hanya cintaMu yg kekal abadi sehingga penghujung hayatku...Aminn..




2 comments:

  1. kadang2 Allah menemukan kita dengan seseorang yang salah sebelum kita betul2 jumpa seseorang yang betul2 terbaik untuk kita. trust me darl! ^^

    ReplyDelete
  2. hee..betul 2 kak aki..i trust you much2 laa..^__^

    ReplyDelete

JoM CeLoTeH Di Cni..:)