Wednesday, April 27, 2011

~KeBoSaNan~

jeng jeng jeng,,,xsangka aku smpat update lg blog aku nih,,kepuasan yg melanda diri sgt melampau sehingga mencecah tahap yg paling maksima(ayat apakah yg aku gunakan ini??)hahaha...btw..tggal satu lagi paper untuk dihabiskan sebelum pulang ke halaman masing2...pada masa itu sume org balik kampung or rumah,,tapi aku pergi merantau balik kampung org...hahaha...time 2,aku dgn diizinkan oleh kedua ibu bapaku pergi ke Shah Alam untuk makan angin,cuba teka pergi dgn apa??pergi naik bas 2...boleh la menyamar jadi org luar jap..kih3x,,,
ermmm,,naik bas???pergi KL bkan dgn keluarga??aku ke tu???haha..jgn harap aku nek bas 2 sorg2..mesti la sy pergi wif my fren...n of course la kwn pompuan coz i don't have many boy fren..kui3x..
huhuhu,,apa lagi ye yg boleh ku coretkan di cni???oh,sebelum terlupa,saya sgt xsabar nk jmpa ~'my alya'~
lalalalalala...cepat la masa berlalu....cik ngah sgt merindui kamu...:)

~ni la si Alya comel~

^__^

No comments:

Post a Comment

JoM CeLoTeH Di Cni..:)